Stimati colegi,
 
Sesiunea de Comunicari Stiintifice Studentesti se va desfasura in zilele de 11 si 12 mai 2018.
Va rog sa trimiteti lucrarile Dnei. Prof. Diana Broboana (nu presedintilor de sectiuni) pana la data de 20 aprilie 2018, impreuna cu optiunea Dvs. de a le incadra intr-una dintre sectiunile organizate de departament .
Atasat gasiti Regulamentul de desfasurare a Sesiunii Stiintifice Studentesti, actualizat in Sedinta Consiliului Departamentului din 12.03.2018, precum și Decizia Consiliului Departamentului privind componența comisiilor în acest an universitar.
 
ATENȚIE!
 
Conform Anexei 2 a „Regulamentului privind acordarea burselor și a altor forme de sprijin material pentru studenții de la studiile universitare de licență și masterat din Universitatea POLITEHNICA din București”, „Bursa specială pentru laureații concursurilor și sesiunilor științifice studențești recunoscute în UPB de Consiliul de Administrație (...) se acordă pe baza analizei contribuției științifice a lucrărilor prezentate. Se pot acorda pentru fiecare sesiune organizată (care să aibă minimum 15 lucrări înscrisemaxim patru burse în cuantum de 400 lei, 300 lei, 200 lei și respectiv 100 lei.
 
 
Attachments:
Download this file (DECIZIE_12 martie 2018.pdf)Decizie[ ]154 kB
Download this file (Model prezentare lucr st stud    2018.doc)Model lucrare[ ]31 kB
Download this file (Regulament Sesiune de comunicari st  stud_DHMHIM_2018.pdf)Regulament[ ]572 kB
JSN Epic template designed by JoomlaShine.com